Gian memancing

Discussion in 'UMUM' started by Pi@n_blaNkasT, Nov 16, 2012.

  1. Pi@n_blaNkasT

    Pi@n_blaNkasT Meriah...

    Salam kpd semua ahli p.net. Sy dah gian nk memancing. Tp x de kaki la.. Alor gajah...
     
  2. lemanspring

    lemanspring Marlin

    permulaan mmg macam tue...hari hari kalu boleh nak mancing...tetapi setelah lama.....
     
  3. ASt - Kulai

    ASt - Kulai Marlin

    ;D
    setuju ngan tuan lemanspring......lelama gian tu dah kureng sbb dah buleh control hee hee
    cadangan...
    tuan Pi@n_blaNkasT kalu nak lepehkan gian yg teramat sangat
    ada masa kalu mai turun Jugra kolam RM3
    kaki PNET sentiasa ada dan kolam tu taruk mknnn....tarukkk mknnnnn
     
  4. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    kepada sesiapa yg berdekatan ngan alor gajah rojer2lah tuan pian ni, leh gi mancen same2 ye hehehe ;D ;D ;D
     
  5. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    alor gajah mana ni tuan ? kalau melaka.. ngamm

    1. lombong manchap umboo - dari pekan alor gajah = dalam 20 minit
    2. pantai klebang
    3. pantai puteri
    4. pengkalan balak
    5. sungai linggi
    6. Kuala Linggi

    ... lombong manchap umboo masa tahun 2003-2005 cantik layan toman, sekarang wallahualam.. yang penting kalau nak layan kaloi.. cari anak udang, bw tangguk yang hulu panjang, tetapi jaring kecil.. sauk tepi2 air... kat lombong tu jangan pergi waktu maghrib... dah banyak kes luarbiasa berlaku...
     
  6. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Aiyak bro Naga ni member kita mau cari kaki mancing bukan info lubuk wei ;D ;D ;D
    Tapi errrr .... bukan ke mancing gan tangan ke wei ;D :D ;D



    Kalu kaki pancing tulen gian makin hari makin kuat lain le gian benda lain ;D :D ;D
     
  7. ASt - Kulai

    ASt - Kulai Marlin

    ;D ;D ;D
     
  8. Airell_Cipuddin

    Airell_Cipuddin Sikap Mengalah Tiada Dalam Kitab Hidup Aku..

    kalau bab gian ni... ;D ;D
    tok sah cakap lah...
    semua sudah merasa... ::) ::) ::).
    teman lagi gian ni....
    ni pon tengah demam + batuk + sakit dada... :'( :'( :'(
    bab gian... :( :eek: :eek:
    huhhhh......
    seksa weiiii....
    :p :p :p
     
  9. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Ni mesti tengah hujan masih mancing punya kes ;D ;D

    Jaga diri baik-baik semoga cepat sembuh ;)
     
  10. fisher_crazy

    fisher_crazy Rezeki masing2...layan je!!

    jgn gian bnda laen suda... :eek: :eek: :eek:
     
  11. ewak

    ewak Arowana

    adooiii mano pi kaki ko ;) ;D
     
  12. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    :eek: :eek: :eek: ;D ;) ;D
     
  13. fisher_crazy

    fisher_crazy Rezeki masing2...layan je!!

    ::) ::)
     
  14. bird

    bird Patin Sg. Dengkil

    aku gian mancing jgk..
     

Share This Page