Empat kaki pancing dilaporkan hilang di laut

Discussion in 'Kedai Kopi' started by pancinglama, Feb 24, 2013.

  1. jat

    jat :Pt Klang - Psir Mas:

    stakat smalam ada member bagitau ramai yg berkampung kat jeti..terutamanya ahli terdekat kluarga mangsa :-\
     
  2. ahib0205

    ahib0205 Tenggiri

    Bagus juga cadangan tu!

    Jiwa mancing sama sama

    Patut cubit peha kanan, peha kiri mesti terasa
     
  3. cooyard

    cooyard Marlin

    wrong info, just speculation.
     
  4. farid_kubu

    farid_kubu kampung gajah

    :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
     
  5. cooyard

    cooyard Marlin

    belum jumper lg. atas tu wrong info.
     
  6. is

    is Layan...

    jumpa satu mayat, tapi rasanya bukan angler tu.. tapi krew kapal dagang warga myamar.. info ada di berita harian rasanya..
     
  7. kusco

    kusco Marlin

    ada sapa2 tau berita terkini?
     
  8. BRO TONG SANG

    BRO TONG SANG Siakap

    any news bro?
     
  9. jalabelanak

    jalabelanak Kuantan Novice Angler - Call me : 012-9533815

    Keluarga A. Rahmat hari ni telah usahakan ikhtiar lain...guna khidmat bomoh pulak setelah usaha2 mencari secara fizikal menemui jalan buntu. Entah betul entahkan tidak, menurut kata bomoh tu, 4 pemancing tu masih hidup cuma disorok makhluk halus.....Wallahu'alam. Dan katanya jam 10 pagi tadi, tok bomoh & beberapa rakan pemancing beliau turun ke 'lubuk' berkenaan untuk azan beramai2. Hingga jam saya menulis ni (9.26pm), masih tiada perkembangan lanjut. Saya akan update lagi kalau ada perkembangan esok. Khabar2 yang mengatakan mayat2 mereka telah dijumpai di P. Tioman, Rompin & sebagainya setakat ni adalah tidak benar. Pasal kalau ada berita apa2, pastinya isteri beliau akan dimaklumkan oleh polis untuk pengecaman, etc.
     
  10. ras

    ras ras@pancing.net

    mudahan2 mendengar update yang baik2 le nnt....
     
  11. arif.aimi

    arif.aimi Arif ~ 012-6899787

    Diharapkan semuanya selamat. Amin...
     
  12. ahib0205

    ahib0205 Tenggiri

    pasal guna bomoh ni nak baca lanjut kat mana?
     
  13. kopytiam

    kopytiam Marlin Staff Member

    tader baca mana2 kot...info tuan jalabelanak tu dia guna kabel direct 'live'... ;D

     
  14. kechek bilis

    kechek bilis "moh ngail sampai lebam" ..

    hmm.. mcm tu lah yg kwn dengar masa balik pahang baru ni.. usaha ni dilakukan pun sebab mereka dah berjumpe 3 org ustaz, dan mereka pun menyatakan menda yg sama, iaitu 4 org tu masih hidup lg dan berada di alam lain. hasil operasi setakat ni belum di ketahui lagi.. Wallahu'alam..
     
  15. khairible

    khairible Marlin

    mudah mudahan kesudahan yang baik baik bagi semua yang terlibat, insya Allah...
     
  16. srilumut

    srilumut Time to wake up.. move on anglers!!

    moga semuanya selamat pulang kepangkuan keluarga ...................Amin.
     
  17. cdgtxx

    cdgtxx KAJANG ANGLER 1978 Staff Member

    Last week....ada pemancing jatuh kt jematan antu port klang...
     
  18. selayanggroup

    selayanggroup Marlin

    macam keadaannya?
     
  19. ATM13

    ATM13 Will gain new knowledge everyday in here

    Usaha carilamat dah dihentikan... :'( :'( :'( apa yang kita dapat hanya berdoalah semoga mereka ditemui... amin...

    PS:saya tak kenal langsung ngan diorang tapi terasa pedih sangat ngan berita camni...
     
  20. cdgtxx

    cdgtxx KAJANG ANGLER 1978 Staff Member

    ahad ptg kt kelab RSYC dijadikan pangkalan misi mencari dan menyelamat...

    tp smpai petang tak jumpa..arus terlalu deras..
     

Share This Page