dapat buaya jangan dibuang

Discussion in 'Gallery Gambar/video' started by CQ, Sep 9, 2009.

  1. mahathir

    mahathir 019-3779299

    X dapat bayangkan mcm mana rasanya ni........
     
  2. Rex Silver

    Rex Silver 013-2343030

    kari kepala buaya sedapppp.... ;)
     
  3. padee

    padee carigurumancing....

    ey kt China diorg ni mmg sebat daging boya kott.....
    kalo buru betui2 x la ngeri sgt nk mancing sungei...haha...jgn bg pupus da laa
     
  4. mahathir

    mahathir 019-3779299

    [​IMG]

    Sianya la buaya di buat sedimikian rupa....... xde benda lain ke nak mkn.... :'( :'(
     
  5. padee

    padee carigurumancing....

    bujang dah tak senang daahh....asyik kna kejorr...dulu dy yg ngejor....
    kalo ayam potong 14...boye nk kna potong brpe ahh....nmpk gaye nyer pasni ade gak yg ternak boye....hahaa..

    ade la boye pedaging nt....
     
  6. Rex Silver

    Rex Silver 013-2343030

    daging btg pinang yg sedap buat steak tu... croc steak! ;D
     
  7. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Yg ekor wat sop ekor lak.... ;D ;D ;D
     
  8. yg kat avatar tuan tu..nak buat aper plak yer???hehehehehe ;D ;D ;D

    jgn marah tuan...teman gurau jer.... ;D
     
  9. mahathir

    mahathir 019-3779299


    Yg kat avatar sy tu...... tengok2 dah ler....... ;D ;D ;D
     
  10. hehehehehe... ;D ;D ;D :p
     
  11. ras

    ras ras@pancing.net

    ni alas kaki boleh gigit kaki ni kalau silap landing ;D ;D
     
  12. puyupuyu

    puyupuyu Bilis

    hahahaha... lepas ni perhilitan lak buat roadblock... ;D ;D ;D
     

Share This Page