DANA DARI PRODUK-PRODUK YANG MEMBANTU ISRAIL

Discussion in 'Pengumuman dan Ucapan' started by bidan, Jan 8, 2009.

  1. cdgtxx

    cdgtxx KAJANG ANGLER 1978 Staff Member

    tp kan...sy lg pelik dgn perangai rakyat malaysia ni.......

    israel serang palestin....kita sibuk beria boikot barang us ngan israel.........

    tp Jepun penah serang malaysia....rogol pompuan.....pancung kepala.......bg minum air sabun......

    tp kita tetap beli brg jepun(brand jepun).........apsal kita taknak boikot...?
     
  2. mudim

    mudim To be happy people... go fishing -Ganbatté-

    perghhhh... bro...!! kena pikir 2-3 kali nie.. maklum laa.. koje ngan comp. jap..
    tapi kalau "gunung ku daki ku daki jua...!"

    selamat untuk semua...
     
  3. zackaerosport

    zackaerosport Mancing oh mancing...jangan sampai poket kering

    Sebab kita dah merdeka, maksudnye dah bebas dari segala kesengsaraan.. walaupun Japang ni dahulunya jahat, dia orang skang dah tobat, tak nak buat lagi. Dia orang dah banyak sumbangkan teknologi kepada rakyat Malaysia..sebagai balasan..dia orang bukak kilang kat Mesia ni...dapat jugak orang-orang rumah keja (hehehe...wife aku pun)..Orang jepun pun kekadang 'mengancam' gak.
     
  4. cdgtxx

    cdgtxx KAJANG ANGLER 1978 Staff Member

    hahahaha.............klau camtu kita takleh la boikot MC'D dan TESCO........

    sian....ramai org melayu keje kat sana....hehehehe
     
  5. zackaerosport

    zackaerosport Mancing oh mancing...jangan sampai poket kering

    hahaha....senior manager pun olang melayu wooo....
     
  6. cdgtxx

    cdgtxx KAJANG ANGLER 1978 Staff Member

    abis tu camner ni...........?

    jadi boikot ke tidak................
     
  7. mudim

    mudim To be happy people... go fishing -Ganbatté-

    denga citer mamat sorang nie pun dah tobat... baguih laa... demi keamanan dunia sejagat...

    [​IMG]
     
  8. cdgtxx

    cdgtxx KAJANG ANGLER 1978 Staff Member

    mintak2 camtu la hendaknya...........
     
  9. din channa

    din channa kumpau lg di seagate

    denga citer mamat sorang nie pun dah tobat... baguih laa... demi keamanan dunia sejagat...

    [​IMG]
    [/quote]


    hahaha...betul ke mamat semak-samun ni dah tobat??
    klu die tobat pun bkn blh caya ni,nama pun bush(semak/belukar) macam2 ada kat dlm die yang kita x tahu..lagi2 klu semak berduri, dari luar nmpk cantik je,tp bahaya...
     
  10. rzkey

    rzkey Pelata

    salam. tq bro. sesekali kena gak ingat kt ni. mancing-mancing gak dunia luar kena ikut sama. pakat sama2 sedekahkan fatihah dan doa utk diaorg moga tuhan bantu mereka amin.. :-[
     
  11. pok dik

    pok dik jika ke rinduan call 0162826501

    asya sokong... tapi bak kata pepatah... jika ranting yang dimakan ulat mengapa ditebang di pangkal... tidak cukupkah hanya dipangkas ranting yang buruk...

    maksud saya mengapa aset mereka juga dirampas sedangkan kita tiada pilihan untuk memilih produk muslim...

    natijahnya kita sekarang terpaksa bergantung dengan produk bukan muslim....
     
  12. nuries

    nuries Marlin

    untuk pengetahuan korang syarikat air ALA FONTE jenama Malaysia.... keluaran Malaysia juga banyak membantu Tentera Amerika dan ISRAEL.... cuba carik gambo tentera amerika dan ISRAEL semasa perang IRAQ semua ganbo tengah minum air ala Fonte..... x percaya?????? kalau x silap syarikat tersebt ada kaitan dengan MOFAZ...

    * Kalau info salah harap dimaafkan... teapi kawan dah banyak kali nengok gambo tentera amerika kat CNN etc semua air minuman ditaja oleh ala fonte
     
  13. nuries

    nuries Marlin

    sahabat kita ajak main bola sepak fantasy game pun pakai McD' so macamana nak boikot tuh
     
  14. cabok

    cabok Salam~

    Susah nak boikot barangan israel skunk ni kan... rata2 kebanyakan produk dia org yang punyer... aku pun terjebak... tapi kita leh try kurangkan peggantungan pada produk dia org... tu pun da kira ok la... pelan2 kayuh bai... tapi ada benda yang lebih bahaya lagi selain produk dia org... saper2 yang lum tengok siri the arrival gatal2kan tangan la ek g tengok... kt youtube ada kot... kt situ ada la dia org bagi tau strategi2 kaum penyembah setan utk mehancurkan dunia... benda tu dah pon sampai kt negara kita ni sebelum kita lahir lg... tp kita je yang tak perasan... klu nak isukan produk tu hanyalah sebahagian sahaja dari plan dia org nak takluk bumi... tapi apa yang dia org dah tanam dalam minda kita dari kita kecik itu yang perlu difikirkan...
     

Share This Page