dam tasek mengkuang....

Discussion in 'Air Tawar' started by utaka90, Oct 15, 2010.

  1. awei_snapper_hunter

    awei_snapper_hunter Be Better Fishing!!

    ya tuan.. dlm upgrade pembesaran.. pasni abih port lama.. kita teroka port baru.. :)
     
  2. armaged

    armaged bawa joran..sembang pelan pelan.....

    aduhh...port lama pun blum teroka habis lagi... ;D ;D
     
  3. ezat86

    ezat86 no pain no game.....no ikan no fun..

    ;;teroka 2 jaga2 ckit..tmpat nie kalau pi bwk org mlut longkang mau x balik jwbnya....penah skali 2 budak penah hilang kt sana..cari punya cari, budak 2 depa jmpa kt tmpat laluan org ramai..padahal depa dh pi cari 2 3kali kt tmpat sama...kalau ada kmplot jngan lupakan daku.. ;D ;D ;D..lama x pi sana 8) 8)
     
  4. awei_snapper_hunter

    awei_snapper_hunter Be Better Fishing!!

    betul tu bang ezat86.. kat mana pun kita mancing jgn merapu dan ckp besar.. 1 lagi jgk binasa haiwan, pokok2 dan tempat kita lalui.. sama juga di laut, sg, lombong, parit dan kolam.. byk kejadian berlaku, itu semua pengajaran dari Allah utk kpd org yg lalai.. ;D ;D ;D
     
  5. armaged

    armaged bawa joran..sembang pelan pelan.....

    Topic lama kasi fresh. Saya nk wat expedisi ke mengkuang lama. Ada sesiapa brani?
     
  6. Tiagra

    Tiagra Syok Kena Karen...

    cantekkk... klu kawan takde ape2hal nak jugak pollow... ;D ;D
     
  7. armaged

    armaged bawa joran..sembang pelan pelan.....

    hah sempoi...tambah geng ;D ;D propose ahad minggu depan.....apa macam?
    nk wat squad 6-8 org.
     
  8. Tiagra

    Tiagra Syok Kena Karen...

    aduuuyaaaiiii... brader armaged.. kawan klu ini bulan tak bleh pi laa.. posa maaaa...
    lepas raya bleh arrr... hehehe.. itu tangga banyak tinggi woo..mau panjat.. ;D ;D

    klu brader armaged mau pi minggu depan.. nnt repot kasi post yerr..
    next komplot nnt kawan pollow.. ;)
     
  9. AbangSayang

    AbangSayang WhatsApp/Telegram : 013-4244994

    [size=14pt]ghamai jugak orang belah2 sana....
    weh...nak komplot ajak teman sama... ;D ;D ;D
    teman asai selama tapi duk kajang..... ;D
     
  10. armaged

    armaged bawa joran..sembang pelan pelan.....

    aiseh brader tiagra..takmo pegi, saye pon tak pernah gi lagi ...nnt sesat camna ;D ;D
    mengikut analisa 2sen ambo time ni tempat tu kureng keras, bab xxxxx masuk penjara di bulan mulia ni. ;D ;D
    alah nnt sy sponser ler....charger tenaga pria dgn kuku bima ke andriol ke urat madu (ori) ke ;D ;D ;D
     
  11. armaged

    armaged bawa joran..sembang pelan pelan.....



    woit AS, selama kedah/perak...tau ke tidak port2 haruan gadang yg kg kg punye ;D ;D
     
  12. waccoinc

    waccoinc APA uSHAR2....~!

    btoi ka nak p ahad nie...errrrrr...ada geng bungkoih plastik hitam tak...kalau takdak kancel...kalau geng plastik hitam...jom3...saya komfirm....
     
  13. labahlabah

    labahlabah Pelata

    dulu saya kerap jugak ke mengkuang lama walaupun x dapat ikan. hahaha. tapi sejak awai taun haritu. kan ada pompuan cina mati kena bunuh mayat jumpa dekat pondok pakgad kat bawah sebelum tracking naik tangga seribu. kat situ la dok park kereta dulu. sejak tu takpi dah. hahaha

    tp yang berhati kental. sila la.. cuma beringat saja la
     
  14. armaged

    armaged bawa joran..sembang pelan pelan.....

    ??? ???
     
  15. armaged

    armaged bawa joran..sembang pelan pelan.....

    :-\ :-\ la...nnt fikiran dok melilau pikir mcm2.....
     
  16. labahlabah

    labahlabah Pelata

    bulan puasa apa ada hal. hantu semua kena ikat. pi ja la. hahaha
     
  17. armaged

    armaged bawa joran..sembang pelan pelan.....

    ;D ;D betul tu.. ;D ;D
     
  18. waccoinc

    waccoinc APA uSHAR2....~!

    geng plastik hitam...tu....geng nasik kandar la...teh o ais limau 3 bungkoih...la nie panaih bukan main... ;D ;D ;D
     
  19. armaged

    armaged bawa joran..sembang pelan pelan.....

    oooo :eek: :eek: :p :p
     
  20. labahlabah

    labahlabah Pelata

    pi beli kat irfanah kilang lama. kena ayam goreng dia sedap wooo
     

Share This Page