CUACA DI TEMPAT ANDA HARI INI

Discussion in 'PAPAN KENYATAAN UMUM' started by Potocol, Sep 19, 2009.

  1. bllukang

    bllukang GS 07 samurai ,--)-----

    batu gajah jam 2145 cuaca macam nak hujan.
     
  2. bujok basah

    bujok basah Bersama Sifu Pak Hassan Persatuan Memancing Klang

    Gong Badak 10.30 mlm - ujan
     
  3. bujok basah

    bujok basah Bersama Sifu Pak Hassan Persatuan Memancing Klang

    paya jaras - sungai buloh 9.00 pagi - mendung tidak berarak
     
  4. otc

    otc Marlin

    cargas sungguh bang bujok.. kehulu kehilir... mlm krg panaskan enjin bot pulak ke?? ;D

     
  5. bujok basah

    bujok basah Bersama Sifu Pak Hassan Persatuan Memancing Klang

    petang kemarin gi jaring bawal ..... dapat 5 kilo .....
    sebulan x abis makan .....
    petang ni g lagi ..... ;)
     
  6. blupipes

    blupipes wan-0122301739

    woooo...dah main jaring plak bawal yer....antar le sikit..
     
  7. ban

    ban ban

    geng rompin......... cuaca disana macam mana ok ke ko ?
    kwn nak turun mgu ni ...
    mintak info skit .....
     
  8. bujok basah

    bujok basah Bersama Sifu Pak Hassan Persatuan Memancing Klang

    makhluk bawal ni x mau makan pancin itu la masaalahnya .....
    len kali jom polow itu pak hasan punya trip ......
    isi minyak .... kasi poket duit 50hingget ... belanja makan ....
    ikan suma kita punya ..... penah dapat 12 kilo kecik besar ....
    sampai tengok bawal pun naik muak dah ..... ;D
     
  9. bujok basah

    bujok basah Bersama Sifu Pak Hassan Persatuan Memancing Klang

    Paya Jaras Sungai Buloh ..... mendung sekali sekala ujan ....
     
  10. Takoyaki

    Takoyaki Tenggiri

    Genting Highlands - Hujan, Mendung, suhu 16 celcius..sejuk tol... macam ni kot sepanjang hari ni..
     
  11. batu satu

    batu satu Mencari Lagi pelbagai "Lesen Ikan Lio"

    [/i]
    Manjung dan Lumut

    Pukul 5.00ptg...jerebu dengan IPU 333
    Udara sgt tidak sihat.....
    Putih je....
     
  12. bujok basah

    bujok basah Bersama Sifu Pak Hassan Persatuan Memancing Klang

    sungai buloh - paya jaras mendong jer ......
    nak pi jeti la jap lagi ...... :D
     
  13. ASt - Kulai

    ASt - Kulai Marlin

    ;D
    sempadan shah alam, bukit lancong dn usj ...rodop
    (kalu gi mancingg ikn banyak ni hee hee)
     
  14. gero5217

    gero5217 name:azrul panggil jer gero

    hujan tak berenti-2 dari pukul 7 lagi sampai sekarang.....area pj-lembah pantai...
     
  15. sampansementa

    sampansementa 016-2986077 - kalau nk membangau berjemaah

    klang - sunway...hujann
     
  16. Ryzal Bawal hunter

    Ryzal Bawal hunter lelap time.....bye2

    port klang..hujan............north port.....
     
  17. ASt - Kulai

    ASt - Kulai Marlin

    ;D
    ujan dah abisss....tapi cuaca roduppp je!
     
  18. bujok basah

    bujok basah Bersama Sifu Pak Hassan Persatuan Memancing Klang

    mata pon nak meredup gak ni ...... ;D
     
  19. bllukang

    bllukang GS 07 samurai ,--)-----

    batu gajah la ni...hangat....dah jam 2.35 pagi tu.
     
  20. Pak Syed

    Pak Syed Boleh je call 012-2148135

    JEREBU kt putrajaya semakin berkurangan sekarang ni
    walaupun bacaan IPU pada pukul 7pg td adalah 176

    Walaubagaimanapun kita tunggu tengah hari ni, naik ke idak.
    Berhati2 para anglers semua yg aktif casting di kawasan berjerebu teruk
    Sentiasa memakai mask muka ataupun berehatlah kt rumah dan tunggu jerebu pada tahap memuaskan
     

Share This Page