CERPEN PNET

Discussion in 'Kedai Kopi' started by k0pi, Jan 13, 2010.

  1. k0pi

    k0pi • Jigging Karat • รักการตกปà

    Salam, hehehehe... ;D ;D ;D... jom test tuan2/puan/adik2/abang2/kakak2 punya skil membuat karangan sambil mengisi masa lapang :D

    MULA!

    Pada suatu hari, aku pegi mancing dengan geng PNET dekat...

    sambung... jangan tak sambung...
     
  2. CQ

    CQ QURSANYproductions

    kolam itik ditepi kubur cina, sampai saja di sana tiba2...
     
  3. jerung bin hitam

    jerung bin hitam update terbaru aktiviti BongkarLubok di facebook

    perut meragam la pulak, baru melangkah ke toilet, phone berdering....
     
  4. certified

    certified Marlin

    dalam hati dok pikir nak angkat ke tak angkat...
     
  5. rossi

    rossi Kih..Kih..Kih..

    Henphone ni, sebelah tangan pegang suratkhabar cover blakang seluar dan........
     
  6. k0pi

    k0pi • Jigging Karat • รักการตกปà

    sebelah tangan lagi pegang pintu jamban kot tumbang lak, nanti...
     
  7. joran maluri

    joran maluri 019 3100410 HJ SAARI -WP

    SATU DUNIA TAHU AKU ADA DI DALAM DUNIA AKU....
     
  8. Joe

    Joe Marlin

    Lamunanku terhenti seketika akibat meneran tak sudah-sudah, kesinambungan dari julap yang ku makan malam tadi...
     
  9. achik DK

    achik DK bola...mengai...drift...

    telah pun membuahkan hasil,dimana ianya datang dari...
     
  10. batu_ladung

    batu_ladung ape2 leh contact saya 017-4677765

    buat naga yg ku telan pg td.... arghhhh.......
     
  11. klang gate

    klang gate Pengail Veteran

    bersama orange yang masam...........
     
  12. teja

    teja Marlin

    fuhhhh leganya...eh mana seluar aku nie..?? rasanya tadi...
     
  13. klang gate

    klang gate Pengail Veteran

    dekat sini......... dimanakah kau wahai seluar.......
     
  14. batu_ladung

    batu_ladung ape2 leh contact saya 017-4677765

    ah sudah... td ade sangkut kat belakang pintu...
     
  15. k0pi

    k0pi • Jigging Karat • รักการตกปà

    ni dah ghaib pulak... bulu tengkuk aku meremang kembang macam...
     
  16. klang gate

    klang gate Pengail Veteran

    bagaikan pontianak yang datang..........heee....heee...heeee
     
  17. teja

    teja Marlin

    aduhai tak kan kubur nie siang2 berhantu pulak...aku mula
     
  18. alifmokhtar

    alifmokhtar berguru tapi tak berilmu

    menggaru ketiak..
     
  19. santap

    santap Hidup Ibarat Roda

    sambil mencari lagi dimana seluarku, namun
     
  20. klang gate

    klang gate Pengail Veteran

    aku tetap mencari2.......... bila ku terpandang atas.......
     

Share This Page