Case Closed - meisash Banned

Discussion in 'Pasar Karat' started by meisash, Oct 11, 2012.

  1. abu_melayu

    abu_melayu اِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي ÙˆÙ

    Polis mmg tak ambil tindakan tapi kalau terjumpa dan tau yg penipu ni depan mata mmg kenduri kambing tergoleklah ;D ;D
     
  2. cooyard

    cooyard Marlin

    kawe pon nyaris kena, tapi diselamatkan oleh mr. google.
     
  3. crudemix

    crudemix Tenggiri

    salam .. nie macam barang yg sama dia jual kat aku ...
    last2 dia kata kena curi ..
    well ....
    Suatu hari Suatu ketika Suatu masa ... Allah akan balas bigtime kat dia ..selagi dia tak selesai kan duit org ..
     
  4. bulu_idong

    bulu_idong Kat mana nak melongkang nih????

    Huh!!!.... Tn. Crudemix pon terkena jgk....
    Kenyang la mamat ni....
     
  5. abu_melayu

    abu_melayu اِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي ÙˆÙ

    Kalau 20 org terkena dah boleh ambik MT 1K 2nd
     
  6. crudemix

    crudemix Tenggiri

    Biar kan dia kenyang dulu .... hehehhehehee tak lama lagi kebulur lah tu
     
  7. eizam

    eizam Marlin

    Teman ada Idea utk transaksi akn dtg....
    sesiapa sj yg dah beli satu2 barang di dlm threat menjual...
    tolong tepekkan....

    "Saya dah beli"....atau ayat² yg seangkatannya..
    ..para pembida yg lain boleh tau..yg brg tersebut sememangnya dah SOLD.....


    tapi..Kalau PENIPU...tetap PENIPU jgk.... :'( :'( :'( :'(
     
  8. Platinum

    Platinum Yg Baik Dtg DariNya , Yg Buruk Dtg Dari Kita Sndri

    sebut nama rod bender terasa gak tempias dia ...
    mulut budak ni manis ja ...
    skali macam haram ...

    sapa yg terkena tu ...
    senang2 berpakat yg mana kena semua
    turun tros rumah dia ...

    saya bukan apa ...
    malu beb sebab dulu slalu kami ramai2 slalu komplot skali ...
    tengok balik gambar2 tros panas hati ...
    takut nama2 orang2 yang pernah komplot skali dengn dia BUSUK !

    sekadar luahan ...
     
  9. jai peon

    jai peon Marlin

    siann tuan platinum a.k.a penghulu ROD BENDER...
    x pasal2 kene tempias hancing... he he he..
     
  10. mrmunchong

    mrmunchong Tenggiri

  11. syahz_f8979

    syahz_f8979 CasterJigger sana sini

    dalam fesbuk - GNP88 pun dah kecoh pasal kes mamat nie.... :p
     
  12. blupipes

    blupipes wan-0122301739

    naya dia,pusing satu dunia org kenal ;D ;D
     
  13. bulu_idong

    bulu_idong Kat mana nak melongkang nih????

    Btuika... Org yg sama ke tu....

     
  14. syahz_f8979

    syahz_f8979 CasterJigger sana sini

    sama... :)
     
  15. bulu_idong

    bulu_idong Kat mana nak melongkang nih????

    Tau jgk ada kecoh2 psl scammer kt gnp88 tu... Tp tak tau plak org yg sama.... Ada gambar ke....tuan syah... :eek:
     
  16. syahz_f8979

    syahz_f8979 CasterJigger sana sini

  17. bulu_idong

    bulu_idong Kat mana nak melongkang nih????

  18. eizam

    eizam Marlin

    budak hingus ni punya pasal.... zam dah click join group nie... ;D ;D ;D
     
  19. kzkh9786

    kzkh9786 M.P.C - Jeng Krengg

    donia tanpa sempadan...mana mau lari..kt GNP dh terpampang gambar mamat ni..adoiii..
     
  20. syahz_f8979

    syahz_f8979 CasterJigger sana sini

    besar2 pulak tu gambo nye... :p
     

Share This Page