CADANGAN MEMBUKA KEDAI PANCING

Discussion in 'Pertanyaan, Panduan & Soal Jawab mengenai pancing' started by Special Towel, Jan 3, 2011.

  1. Special Towel

    Special Towel SAYA MEMBELI BARANG SECARA BORONG

    dr teping nk ke simpang... ada sekolah memandu berhampiran taman berkat...
    kalau dr tol taiping belok kanan..
    ada rumah kedai sebelah kiri....
    tpt cantik dh
     
  2. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    ohye ke, kemungkinan kalau saya dari ipoh nak ke utara saya selalu kuar ikut tol kemunting, mungkin sebab itu saya xperasan ::) ::) ::) bila pembukaan kadai tuan itu, boleh jugak singgah nanti ;D ;D ;D
     
  3. Special Towel

    Special Towel SAYA MEMBELI BARANG SECARA BORONG

    masih dalam perancangan tuan
     
  4. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    kalau menjadi rezeki tu nanti umumlah kat kengkawan d'P.NET ini ;D ;D ;D semoga tiada sebarang silap fahamnya nanti hehehehe ;) ;) ;)
     
  5. Special Towel

    Special Towel SAYA MEMBELI BARANG SECARA BORONG

    kalau menjadi nanti saya akan letak amoi jaga kedai...
    umur dalam 25 thn..
    bujang lagi...
    jgn sampai nk beli mata kail sampai berejam....
    kalau nk beli mata beli la...
    jgn sampai sangkut kt amoi nanti sudah la.
     
  6. pancing tegar

    pancing tegar Dato' Maharajalela.....A.K.A...Pasir Salak.

    pweiittt........... 8)
     
  7. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    teman cube juge bersiul PT, tp xmenjadi pule hehehehe ;D ;D ;D
     
  8. pancing tegar

    pancing tegar Dato' Maharajalela.....A.K.A...Pasir Salak.

    pakai wisel jer... :D :D
     
  9. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    hehehehe :D :D :D ;) ;) ;)..
     
  10. amir2611

    amir2611 Jemuduk

    KEDAI ABOI KT POCHONG TU AREA MANA EK?

     
  11. hollow

    hollow http://rodlentuk.blogspot.com/

    Salam org Taiping, aku pun berada di Taiping jugak skang ni, dah bukak kedai pancing belum? bila boleh pi tgk kedai?
    dari Team http://rodlentuk.blogspot.com/ Taiping
     
  12. 010203

    010203 Siakap

    Tahniah kepada saya ucapkan.
    Bangga saya lihat kita sepakat.
    Klau boleh letak la diskaun/iklan/offer barang2 pancing dari kedai tuan21 jugak...
     
  13. adam maya

    adam maya Bilis

    salam.....
    saya baru bercadang nk buka kedai pancing,, berapa modal? dan cara-caranyer.. ade sape yg boleh bantu?
     
  14. Special Towel

    Special Towel SAYA MEMBELI BARANG SECARA BORONG

    assalam semua tua2...
    saya agak sukar untuk mendapatkan supply..
    semuanya bermodalkan riban2..
    jd sekarang sy kena kumpul duit riban2 dulu
     
  15. dinhellsing

    dinhellsing Bilis

    salam.berapa modal minima utk buka kedai pancing.rm50k cukup tak
     
  16. syahz_f8979

    syahz_f8979 CasterJigger sana sini

    saya pun nak tau ;D
     
  17. dinhellsing

    dinhellsing Bilis

    kepada teman2 yg dh buka kedai pancing,berapa modal minima utk buka kedai pancing ;D
     
  18. luqmanulhakim

    luqmanulhakim Pelata

    kalau bukak kat taiping memang laku. yang sedia ada nih tak da saingan. insyallah boleh la support sesama orang Islam. ape2hal pun bisnes cantik orang mesti pergi. tak kesah la siapa pun dia. Insyaallah. orang taiping disini ;D
     
  19. Alhamdulillah, baguslah mcm ni.

    Pekerjaan macam ini yang penting halal dan bersih, insha-Allah :) saya doakan kalian semua berjaya, ameen.
     
  20. Special Towel

    Special Towel SAYA MEMBELI BARANG SECARA BORONG

    Setelah sekian lama saya mencari supply ni.. dengan org melayu semua nk berkira. Macam mana melayu nk maju... Pernah sembang dengan cina.. KALU LU MAU BUKA KEDAI PANCING. DALAM 30K PN BLEH DAH MACAM DALAM KEDAI SY. SY MAU JADI SUPPLY U. SY UNTUNG 2OCEN PUN X APA. Masalah sekarang nk cari lokasi. harga kedai bukan murah lowww... rugi rasanya beli rumah kt seremban dulu... x bleh buat kedai lokasi tu
     

Share This Page