Buru Haruan

Discussion in 'Air Tawar' started by Haider, Mar 1, 2016.

  1. LUNASIA

    LUNASIA Siakap

    saya dok Lunas, Kulim.

    la ni..hasil mmg tak banyak. klu dpt 3-4 ekor tu ..dah kategori banyak dah skg ni .... hehehehe
     
  2. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Huh Lunas, adik ipar duk sana
    Dulu anak masih kerja Kulim ada gak p sana 3-4 kali setahun

    Haha area rumah I dulu pon byk, tapi skg nk dpt sekoq pon susah
    Nasib baik I cnr haruan kedalam sungai klu tak mau pupussssssss
     
  3. LUNASIA

    LUNASIA Siakap

    bro AbangSayang ada balik sini kee?
    balik selama?
     
  4. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Klu tuan AS blk sana kompom pupus ruan wei
     
  5. LUNASIA

    LUNASIA Siakap

    jom jom..
    sapa-sapa nak ajak cari ruan....

    avialable on weekend.....:):):)
     
  6. Pak Syed

    Pak Syed Boleh je call 012-2148135

    Ada sesiapa pernah jual/tolak hasil pancing ikan haruan kt pasar area kedah?
    Lama tak meruan ni, hujung minggu ni baru nk turun area alor setar.
     
  7. LUNASIA

    LUNASIA Siakap

    apa macam? ada hasil tak pak syed?
     
  8. Pak Syed

    Pak Syed Boleh je call 012-2148135

    Hasil tu memang ada tapi orang xmau ambik, CnR ja la.
     
  9. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Haha Apasal sampai mau jual hasil wei

    Klu niat nk cnr eloknya lepaskan d port lain
     
  10. LUNASIA

    LUNASIA Siakap

    ptg semalam g area Nibong Tebal... dapat la 4 ekog.
    tapi area sana, dlm kawasan sawit, banyak laluan berpagar. so kena tinggai motor kt luar... jalan kaki masuk dalam

    risau jg tinggai motor kt luar tu huhuhu...

    area ni ... seperti yg dilaporkan...sgt berpotensi.
    saya baru kali pertama ke sana.
    blm teroka pot2 lg.. baru main kot luar aja huhu
     
  11. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Klu takut motor hilang cuba Tutup gn daun ke apa, Jgn nti blk jln kaki dh
     
  12. LUNASIA

    LUNASIA Siakap


    tutup dengan daun tu..
    ada doa2 ke bro manba tak nak bagi org curi? hehehee
     

Share This Page