Buru Haruan

Discussion in 'Air Tawar' started by Haider, Mar 1, 2016.

  1. Haider

    Haider Bilis

    Salam semua.. Sy baru je register kat forum ni utk cari geng mancing.. Sy dok di Semenyih so kalau ada yg berminat boleh kita plan mancing.. Otai page ni kalau dpt tunjuk ajar pun baik.. Port mana tu sy x kesah.. Lebih baik kalau port byk haruan.. Nk rasa sambar dia tu.. Boleh WhatsApp sy kat 0192800250.. Tq semua..
     
  2. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Cian tuan Haider takde sapa jawab, Semenyih tu byk port terutama sebarau tapi I sendiri lum pernah sampai, hanya baca cerita dlm ni
    I selalu layan ruan area Bg Datok, Sg Besar, Tk Intan . . .
     
  3. AbangSayang

    AbangSayang WhatsApp/Telegram : 013-4244994

    Salam Tuan Haider
    Port ruan ade area Broga...
    Ade masa boleh kita terjah...
    Kekadang teman sorang je turun sana...
    Tak ramai geng yg minat casting...

    IMG_20160224_192012.jpg
    mereka antara hasil yg teman dapat di sana...
     
  4. eizam

    eizam Marlin


    dah lama x jumpa sifu AS...
    port situ besar ka??.
     
  5. AbangSayang

    AbangSayang WhatsApp/Telegram : 013-4244994

    aii tuan eizam..lama norrr kita tak bersua bermesra...bermanja kan..hehe...port tu luas juga...kolam je..leh pusing keliling...

    FB_IMG_1475079902056.jpg

    FB_IMG_1475079878582.jpg

    tampal sikit haruan situ tuk tatapan sahabat...
     
  6. current

    current Tenggiri

    caya tu AS..cantik port!!:eek:
    saye kalo ke semenyih tu dok layan kolam je haider :D
     
  7. eizam

    eizam Marlin

    nnt kita jumpa yer...
    cuma x dpt janji tarikh... dok sibuk ke hulu kehilir nie..
     
  8. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Adoi I ni yg minat casting tak d ajak pon ;)
     
  9. AbangSayang

    AbangSayang WhatsApp/Telegram : 013-4244994

    port taklah besar..tp muatla 10 caster..hehe
     
  10. AbangSayang

    AbangSayang WhatsApp/Telegram : 013-4244994

    IMG_20161008_124436.jpg

    terbaru ptg semalam,broga
     
    tuanpg and gero5217 like this.
  11. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Terbaik dari tuan AS
     
  12. eizam

    eizam Marlin

    terbaik lahh..janji karen..
    pergi terbang..balik berenang...
     
  13. LUNASIA

    LUNASIA Siakap

    fuyooo.... masih ada lagi pot mcm tu...
    klu area sini...mmg dah jadi sejarah dah....

    casters ramai..tapi pot tak ada....
    huhu

    bro...nak join boleh?":):):)
     
  14. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Bkn saja caster ramai, port pun makin sikit sebab dh jadi jln jadi rumah
     
  15. LUNASIA

    LUNASIA Siakap

    2-3 minggu ni saya dok ulang ke Lembah Keluang, Selama Perak... boleh la rasa ragutan...
    ayag dan banyak...ikan pn dah masuk balik...
     
    AbangSayang likes this.
  16. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Fuiyooo bestnya ikan dh masuk
    Errr tinggal sekoq dua buat kami tau, hihihi
     
  17. LUNASIA

    LUNASIA Siakap

    lps hujan 3-4 hari lps ada caster masuk lembah keluang...dpt bujuk & haruan... saiz cantik...sekati lebih punya saiz....
     
  18. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Jom cepat p sblum habis
     
  19. LUNASIA

    LUNASIA Siakap

    saya dok p selalu...
    cuma musim cuti ni..sabtu ahad ada kenduri...kena dulukan jemputan kenduri...
    so tak bole nak g casting...

    paling best nak casting...lepas hujan lebat....mmg jumpa ibu ruan bawa anak jenjalan.....phehhhhh
     
  20. AbangSayang

    AbangSayang WhatsApp/Telegram : 013-4244994

    tuan duk mane ni...mggu lepas sy terjah sg jambu adelah sikit hasil
     

Share This Page