Bujok Basah ( Salah Faham , Mohon Maaf Banyak-Banyak Pihak Terlibat )

Discussion in 'Pengumuman dan Ucapan' started by lemanspring, May 3, 2013.

  1. lemanspring

    lemanspring Marlin

    nanti kawe call abam bujok - kito main lpg + setar cruse + jembetan hantu + jabatan laut ;D ;D ;D
     
  2. blupipes

    blupipes wan-0122301739

    ::)
     
  3. lemanspring

    lemanspring Marlin

    spy dah masuk..habes!!
     
  4. scot

    scot mencari pengalaman

    Alhamdulillah...segala kekusutan telah selesai...
    biasala mggu2 panas ni mmg kadang2 xleh kawal emosi...so ikut iman...mesti aman... ;)

    selamat mancin... ;D
     
  5. cdgtxx

    cdgtxx KAJANG ANGLER 1978 Staff Member

    Alhamdulillah....selesai suda...

    abg leman jgn buek lg tau....

    naik bacaan gout den dlm wad tu ari bile ada spy tepon kato abg bujuk kono banned..
     
  6. afiz

    afiz P.net DUN Klang ... 019-2453593

    Moga cepat sembuh GM... (ibu jari tunjuk bagus)
     
  7. cdgtxx

    cdgtxx KAJANG ANGLER 1978 Staff Member

    ni salah satu forumer yg bakal dibanned....

    kerana tak menjaga topik yg beliau mulakan....
     
  8. ilhamasong

    ilhamasong 017-777-3677 Lanun Johor

    lama x jumpa abg CD....
     
  9. cdgtxx

    cdgtxx KAJANG ANGLER 1978 Staff Member

    hehehe....abg asong la manjang bz je...

    kata nk bawak sy g muar....mancen udang..hehehe
     
  10. ilhamasong

    ilhamasong 017-777-3677 Lanun Johor

    Aku hang tak nak blacklist ke hahahahaha

    mana ada bz .......... abg CD tu memanjang sakit belakang kuat sangat ...org seminggu sekali abg CD semingu berkali2 hahahha...bab udang tu kita postpone kawan ada projek baik....jgn cakap xajak lak .. nak PM.....
     
  11. afiz

    afiz P.net DUN Klang ... 019-2453593

    Aik.. Den pun nak kono ban?
     
  12. pancing tegar

    pancing tegar Dato' Maharajalela.....A.K.A...Pasir Salak.

  13. berudu

    berudu Kejayaan Tdk Akn Dtg Kpd Manusia Yg Leka

    x payah bawak orang gout mengail udang.... bukannya boleh makan pun.... kang bertambah goutnya....
     
  14. ilhamasong

    ilhamasong 017-777-3677 Lanun Johor

    hahahaha kena bawak sebab nak bodek naik catamaran dia punya berudu hehehehehe
     
  15. ray_mie

    ray_mie Marlin

    ban joooooo........ ::) ::) ::) :p
    klu dio melawan bgtau den.... ::) ::) ::)
    den bekap bang CD..... ;) ;D :-*
     
  16. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Betul betul kasi ban aje
    kasi ban time 2am hingga 5am je boleh masuk n posting
    lain masa leh posting tapi pos je tulisan hilang ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D







    Soli soli soli gurau je wei ;D
    Tuan speaker jgn marah nanti saya belanja lunch amacam wei ;D ;) ;D
     
  17. afiz

    afiz P.net DUN Klang ... 019-2453593

    Ripot to moderator... Ripot to moderator... Overrr overrr..
     
  18. ray_mie

    ray_mie Marlin

    Aaaaiii... ::)
    Abg man takkan blanja speker je.... :(
    Sy pun mau gak... ::)
     
  19. - Nodri Selama -

    - Nodri Selama - 013-5872713

    ..................... dah merebak.......................
    hantar kedai kopi......
     
  20. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Alamak soli soli soli ............... Tuan Bendahari ni semua bukan saya yg mulakan dulu tau ;D ;) ;D
     

Share This Page