Bujok Basah ( Salah Faham , Mohon Maaf Banyak-Banyak Pihak Terlibat )

Discussion in 'Pengumuman dan Ucapan' started by lemanspring, May 3, 2013.

  1. lemanspring

    lemanspring Marlin

    Re: Bujok Basah ( edisi finas )

    oit...u lepas tekak u ler... ;D
    sayap tepi dh buang ke?..
     
  2. lemanspring

    lemanspring Marlin

    Re: Bujok Basah ( edisi finas )

    dah masuk dah abam bujok tu..Haaa...salah paham rhupor nya...
    harap maaf banyak banyak pihak2 terbabit..
    *penat den karang...abam bujok kena blanja nie*
    Minta moderator lock topik ini , sekian terima kasih ....
     
  3. blupipes

    blupipes wan-0122301739

    Re: Bujok Basah ( edisi finas )

    sayap xdak ka ada ka,dah boleh pacak punya........ ;D ;D
    1bulan 5kali cuci mata... ;D
     
  4. bujok basah

    bujok basah Bersama Sifu Pak Hassan Persatuan Memancing Klang

    ooooooo disini rupanya beramuk sakan ..............
    mengalahkan zaman kanak2 kita dulu2 tu ...........

    sini tempat mau kawan2 ........
    sini tempat bukan mau lawan2 .......... ::) :p ::)
     
  5. lemanspring

    lemanspring Marlin

    kawan biar 1000..bini biar satu , kalau tak mampu .. ;D ;D
     
  6. - Nodri Selama -

    - Nodri Selama - 013-5872713

    Re: Bujok Basah ( edisi finas )

    yg nie saya setuju......kurang2 pon kapal parking.......
     
  7. khairible

    khairible Marlin

  8. jat

    jat :Pt Klang - Psir Mas:

    nanti gi manceng lah ;)
     
  9. kopytiam

    kopytiam Marlin Staff Member

    adoiyaiiii...da setel ka ?...takder siapa yang kawan nak kena BAN kan ka neh ?...huhuuuu...kechiwa... :'( :'(

    p/s: simpan balik button BAN...

    [​IMG]
     
  10. blupipes

    blupipes wan-0122301739

    nak ban member pi lepas tekak 4jam tu..kawan lain suma 3jam ja....
     
  11. kopytiam

    kopytiam Marlin Staff Member

    pembetulan tu...5 jam !...kepuasan maksimum !...

     
  12. blupipes

    blupipes wan-0122301739

    mana datang lagi satu jam? vvvvvvip ka?
     
  13. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Aiyakkkk lu punya pasal manyak kecoh satu macam je :) ;) :D ;D :mad: :( :eek: 8) ??? ::) :p :-[ :-X :-\ :-* :'(



    Errrrrrrr soli soli soli
     
  14. selayanggroup

    selayanggroup Marlin

    Assalamualaikum,

    Nasihat saya di sini, sebelum kita mengeluarkan kenyataan yang tidak sahih sebelum itu siasatlah terlebih dahulu.

    Kami ada laman perbincangan antara MODERATOR bagi sesuatu masalah di dalam P.Net. Isu banned bukan perkara kecil kerana P.Net sentiasa mengalu ngalukan forumer baru dan forumer lama untuk menceriakan forum ini.

    Statistik forumer kini mencecah 12156 termasuk yang aktif dan tidak aktif. Itu belum masuk dgn guest setiap hari.

    jagalah keharmonian forum ini.



    Salam Strike!
     
  15. lemanspring

    lemanspring Marlin

    Mohon maaf , segala yang berlaku adalah salah dan silap saya sendiri , betul sepertimana tuan SG_One katakan ...
    edisi siasat perlu dijalankan terdahulu .. berkemungkinan "kelancaran bagi menquote terbatas" di forum pancing.net,
    minggu-minggu terdahulu penyebab utama permasalahan ini..apa la nak buat , yang salah tetap salah..Maafkan saya.
     
  16. selayanggroup

    selayanggroup Marlin

    no prob ...
     
  17. berudu

    berudu Kejayaan Tdk Akn Dtg Kpd Manusia Yg Leka

    bang leman... bila nak belanja sy trip abg bujok...?
     
  18. afiz

    afiz P.net DUN Klang ... 019-2453593

    Dah setel ?Alhamdulillah... Syukur... Syukur...
     
  19. lemanspring

    lemanspring Marlin

    abam bujok trip harga patut...x payah belanja pun mampu milik ;D ;D
     
  20. berudu

    berudu Kejayaan Tdk Akn Dtg Kpd Manusia Yg Leka

    sebab tu minta abang leman belanja.... nak minta trip mahal2 rasa x patut plak ;D ;D ;D ;D
     

Share This Page