Banci Pendapatan (Gaji) Anda ?

Discussion in 'Kedai Kopi' started by selayanggroup, Jul 21, 2011.

?

Berapakah Pendapatan (Gaji) Anda Sebulan?

  1. Bawah RM1000

    0 vote(s)
    0.0%
  2. RM1000 - RM1999

    0 vote(s)
    0.0%
  3. RM2000 - RM2999

    0 vote(s)
    0.0%
  4. RM3000 - RM3999

    0 vote(s)
    0.0%
  5. RM4000 dan keatas

    0 vote(s)
    0.0%
  1. PewiraSesat

    PewiraSesat Bereh bohhhh

    Ok dah voted... Ikutkan gaji saya cukup la makan, sewa, kereta.. Dan ada sedikit tuk mancing sekali sebulan di kolam ::)

    Tetapi masalahnya, saya asyik terachun diri sendiri dengan barangan pancing smpai beriban habis... Cane tu :eek: :eek:
     
  2. kopytiam

    kopytiam Marlin Staff Member

    cer tanya abam neh...dia ley bg khidmat nasihat dan rundingan...

    pancing tegar and 0 Guests are viewing this topic.
     
  3. mat jusoh

    mat jusoh Tenggiri

    dh voted jg...kuli dh voted....bila geng bos nk vote plak...hehehe ;D ;D
     
  4. panda_bear

    panda_bear save gaza

    skrg nih da bleh buat ansuran reel.cukup bayar ambik reel.sabar itu separuh dari iman.....
     
  5. gobeks

    gobeks Jemuduk

    Sekadar servey cuma adminitrator yg kenal nick name..tiada detail lain yang keluar. Jangan minta no IC je..sudahlah sebab no boleh manipulate macam2 dalam sistem.
     
  6. mdrizalm

    mdrizalm Pelata

    Tak boleh... Nanti member tau gaji kita.... Hehehehe
     
  7. egypt

    egypt Bilis

    voted
     
  8. JINPEKAN

    JINPEKAN nak turun sms 012-3419008

    saya kuli2 sahaja...
     
  9. mozart

    mozart Bilis

    Voted...!! ;D
     
  10. feruss

    feruss fish...ingggg.....

    alhamdulilah dgn gaji skrang,walaupun bnyk tanggungan dan potongan,bleh jgak beli brang2 untk mancing :) :)
     
  11. syahz_f8979

    syahz_f8979 CasterJigger sana sini

    ~ sigh ~... :-\

    potong sana sini tinggal 4-5rat camne nak belanje.... :'( :'( :'(
     
  12. kalau ada trip.. standby... 40% duet gaji lebur beli barang2 utk kegiatan 'bermoral' ini... haihh...
     
  13. cikgusedi

    cikgusedi bersama-selamanya....memancing ...

    duit gaji besar...tp sayang....sekejap je boleh tgk dan pegang.....pastu jd milik org semula....byr kereta, rmh, bil, dan sewaktu dgnnya
     
  14. Hebat kaki pancing.. Saya pun lama dah tak post sesuatu. Komen kat sini jer la hehehe ;D
     
  15. omen

    omen Jemuduk

    bior gaji kecik asalkan diperoleh dari cara yg halal,bior set pancing murah asalkan boleh pegi mncing..tenang jiwa.. ;) ;)
     
  16. ibnu batuta

    ibnu batuta Bilis

    saya sudah..
    =)
     
  17. hanok_hikang

    hanok_hikang Tenggiri

    voted!
    kdn bising seminggu 2-3 kali p kedai pancing..
    p jenguk pon kene bebel..kui3..
    x pe ke nipu kdn bab beli barang pancing je? p mancing x nipu la. bab lain dah tinggal..
    di sebabkan mancing la sy dah tinggal segala benda yg x berfaedah..
    tp KDN x pueh ht lg la..dok perabeh duit kt pancing aje..
    wlupon sy x penah mintak duit dia..dan dia x penah mintak duit sy..
    Alhamdulillah skrg dah boleh bahagikan masa keluarga dan memancing..
    kalau x....habis joran kesayangan aku kono patah2kan!

    p/s: bukan takut bini...bini terang2 tak takut dgn sy! hahahaha
    apa2 pon KDN sy terbaik buat sy!
     
  18. omen

    omen Jemuduk

    g..
    p jenguk pon kene bebel..kui3..
    x pe ke nipu kdn bab beli barang pancing je? p mancing x nipu la. bab lain dah tinggal..
    di sebabkan mancing la sy dah tinggal segala benda yg x berfaedah..
    tp KDN x pueh ht lg la..dok perabeh duit kt pancing aje..
    wlupon sy x penah mintak duit dia..dan dia x penah mintak duit sy..
    Alhamdulillah skrg dah boleh bahagikan masa keluarga dan memancing..
    kalau x....habis joran kesayangan aku kono patah2kan!

    p/s: bukan takut bini...bini terang2 tak takut dgn sy! hahahaha
    apa2 pon KDN sy terbaik buat sy!
    [/quote]

    hahaha.. :D klako tuan nih..x pe tuan,skurang2nya lebih baik terjebak ngn dunia pncing drp terjebak ngn bnda2 x berfaedah,yg boleh merosakkan diri dn keluarga.. ;) sy ni pn terjebak jgak dlm bab mmbeli brg pncing nih..dlm sbln x sah klau x beli apa2,msti kasi tapau jugak walaupn hanya gewang sketul..
     
  19. hanok_hikang

    hanok_hikang Tenggiri

    betul2..baik pancing dr dok buat benda yg idak2.. tu pon kena bebel lg..huhuuuu
    haha kalau dah kena penyakit gila memancing..habis laaa...syg pancing lg dari bini..
    bukan x syg bini tp x sama cara syg je..
    boleh la dah skrg..xde nak perabih sgt duit gaji kt barang pacing hobi kesayangan orang jantan,,hahaha
     

Share This Page