assalammualaikum.. dan salam sejahtera..

Discussion in 'Salam Perkenalan' started by anak blontok, Apr 14, 2016.

  1. anak blontok

    anak blontok Bilis

    Saya nubis anak blontok baru join.. Baru juga dalam bidang memancing ni.. Terjebak dek kengkawan.. Huhuhu.. Ape pun semoga tuan² dapat beri tunjuk ajar, tips² yg boleh dikongsi bersama.. Biasa mancing lombong je.. Nak juga rasa karen ikan laut.. Cadangnye nak p pangkor bawa anak bini makan angin sana.. Boleh la nk cuba mncing pantai.. Tp umpan dan lokasi yg sesuai tu tak tahu sangat. Tengok kat area seaview resort tu mcm ok.. Kot ada otai² yg dah biasa mancing pantai area sana.. Boleh la bg tips skit.. Nak bg seronok anak bini je.. Terima kasih..
     
  2. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    Wslm..

    Selamat datang tuan, semoga hobi ini memberi ketenangan. kalau bab pangkor, saya takleh nak advise la, pergi pun sekali. kalau tak silap pantai teluk batik. pkl 2 pagi baru ikan start makan. sebab siangnya ada orang mandi. umpan pumpum sarang yang di bawa dari melaka. selamat berjaya tuan
     
  3. anak blontok

    anak blontok Bilis

    Terima kasih.. Info berguna... Boleh cuba nnt..
     
  4. terubuk

    terubuk Tenggiri

    Salam perkenalan daripada saya.
     
  5. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Selamat datang tuan ab, cuti gn keluarga memang terbaik, tapi klu ada anak kecil kena jaga n utamakan keselamatan mereka
    Kat Pangkor tu ada jual umpun tapi tak ingat dh namanya, cuba tanya orang sana
    Murah je rm10 dh leh mancing lama
    Harap dpt enjoy cuti sambil mancing
     

Share This Page