Arsenal aka Gunners ( khas untuk peminat gunners sahaja )

Discussion in 'Kedai Kopi' started by doktor_xp, Aug 25, 2011.

  1. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

  2. panda_bear

    panda_bear save gaza

    malam ni punya game.sapa ada tengok.cer tengok skt sapa.
     
  3. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    sedang menunggu game ni... tengok streaming kat rumah je.... hehehe ;D
     
  4. pok dik

    pok dik jika ke rinduan call 0162826501

    caya lah 7-3
     
  5. panda_bear

    panda_bear save gaza

    walcott terbaik?4 thumbs up masuk sekali ibu jari kaki.
     
  6. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    semalam fisrt half.. siap tertido... lepas minit ke 57 baru bangun tengok.. ingatkan akan kalah.. sekali menjadi pulak gamenya... giroud terlepas nak hatrick dalam masa 12 minit permainan... rugi betul... gol pertama walcott sama skill macam henry...
     
  7. panda_bear

    panda_bear save gaza

    sekarang walcott bwh coaching henry.mlm n ada game best lg.lwn soton.kul 1.30.kita tengok walcott pny aksi lg.come on man.sign da thing.
     
  8. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    semalam tak berjaga sebab rini kerja. hehehe.. seri je... dh boleh agak akan seri. performance tidak menentu.. tunggu berita Walcott nak sign atau tak... ;D
     
  9. khairible

    khairible Marlin

    rrrsengal...:p
     
  10. shereks

    shereks Tenggiri

    no komen game semalam...huhuhuhuuu :'( :'( :'(
     
  11. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    tak tengok pun semalam... agak2 kalah dah.. cuma tak budget kena kad merah.. bergocoh la tu ;D
     
  12. shereks

    shereks Tenggiri

    buke gocoh abe NMM...koschielny (btol dak ejo nih) g dakap si player MC dlm kotak penalti....depan ref...hampeh!!!....hahaaaa

    kena la red card... :-X :-X :-X :-X

    tgk 1st half ja...pastu ttp astro tv tido....kuciwa.... :'( :'( :'( :'(
     
  13. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    hehehe.. takdop keje. jentera serangan konpem dop jadi semalam... sokong tetap sokong...
     
  14. syam

    syam Marlin

    Adeiiiii... Kalah plak malam tadi... wenger ni kalau kt chelsea dah lame kene tendang... Saingan untuk memburu slot 4 terbaik sekaligus tiket automatik ke CL semakin kompetitif
     
  15. mat jusoh

    mat jusoh Tenggiri

    arsenal oh arsenal.....susah betul nk maintain.... :( :(
     
  16. khairible

    khairible Marlin

    argghhhsengal... :p
     
  17. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    :) ... walcott... score, diaby tak menjadi... banyak bocor belah sagna... ;D
     
  18. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    teringat pulak bilik berhabuk ni... semalam kita dah menang dengan marseille .. kalau boleh menang dengan game minggu ni... kita akan dapat 30 mata. harapnya ada striker baru dapat di beli menjelang perpindahan pemain January
     
  19. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    Hai.. mana peminat arsenal semuanya ? diam membisu je .... come on geng... serlahkan kejelitaanmu.. ;D
     
  20. madi906

    madi906 0136353335

Share This Page