Amoi tepi jalan

Discussion in 'Kisah Seram dlm hidup anda.' started by han02, Feb 4, 2014.

  1. han02

    han02 Siakap

    Jumpa di http://goo.gl/maps/3AmNF

    Pagi Sabtu 1hb Februari 2014.

    Pukul 5am.

    Sekadar cerita ringkas.

    Saya dalam perjalanan ke Lukut, dari jauh saya nampak ada amoi pakai baju cheongsam macam ni:

    [​IMG]

    di kiri jalan.

    Terkejut tapi tak mengelabah; dalam hati "apa la pagi2 buta tunggu tepi jalan, berani sungguh."

    Saya pun berlalu sahaja.

    Saya tanya member2 yang lalu jalan tu, sorang pun tak nampak.

    Hmmmmmmmm. Mungkin DIA la tu :eek:
     
  2. anaklaut

    anaklaut 0176978709

    Ini mcm punya amoi, aku RELA diganggu setiap pagi... hehehehehe... ;D
     
  3. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Ini mcm cantik...... kasi tumpang larrrrr ;D ;D ;D
     
  4. Takoyaki

    Takoyaki Tenggiri

    kalau dia tumpang, makan limau sebijik2 ler dalam keta tu, takda main ulas2 dah..haha ;D ;D
     
  5. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Kulit pun x sempat cabut ooooo ;D ;D ;D
     
  6. ASt - Kulai

    ASt - Kulai Marlin

    haa haaa pahittt hooooo mkn ngan kulit2 ;D
     
  7. han02

    han02 Siakap

    hahaha

    minggu ni saya lalu lagi pagi2 sebelum subuh

    kalau ada lagi mungkin IA pakai baju lain kut

    harap jgn la ada

    camera ready haritu
     
  8. ASt - Kulai

    ASt - Kulai Marlin

    ;D
    pas ni kalu jumpa lagi `amoi` tu....kasi tengok betuii2....ntah2 mokcik nak gi noreh getah hee hee ;D
     
  9. han02

    han02 Siakap

    bro AST,

    hahaha, dressing pi menoreh dan nak pi beraya CNY boleh dibezakan,
    bygkan, segelap2 jalan, nampak warna merah, Amoi, cheongsam mini perghhhhh

    tapi

    biarlah jumpa penoreh getah .......................... tapi situ mana de pokok getah
    kelapa sawit je...... ???
     
  10. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Mungkin dia nak pegi mancen kat lukut.... ;D ;D ;D
     
  11. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Pakai cheongsam tak semestinya amoi wei ;D ;D ;D

    Kasi ready gewang killerlah kompom sangkut punya ma :eek: :eek:
     
  12. fishzilla

    fishzilla ThE KuMpAu King

    apsal x bagi tumpang ;D ;D ;D ;D ;D ;D
     
  13. han02

    han02 Siakap

    tak nak la bro, saya pernah kena tumpang dulu.
    xcedent patah kaki.

    tak mau lagi
     
  14. ASt - Kulai

    ASt - Kulai Marlin

    ;D
    betuuui juga ni....tggu abg amik beli perumpun ;D ;D
    ;D
    bang manba jom cari ruan disana hee hee ;D


    kalu pokok getah x da.....dia buat apa sorang2 kat citu!
    tn han02
    wehhhh lain ari kalu jumpa lagi......kasi tengokk dia punya betisssopss kaki dia
    kalu antu x jejak tanah muahhhhh muahhhhhhh ;D

     
  15. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Aiyakkkk port ada hantu saya tak takut wooooo
     
  16. ASt - Kulai

    ASt - Kulai Marlin

    ;D
    kita bawakan limauuu sizel `L`......kompomm amoi dok diammm!
    cabuttttttttttttttttttttttttttt ;D
     
  17. han02

    han02 Siakap

    hahaha

    sabtu ni saya lalu lagi,

    nanti saya perhati betui2,

    kalau geng bunian dan jin nampak cukup sifat
     
  18. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Rayacina dah lepas amoi takde da ;D ;D
     
  19. Tunggu chap goh meh lagi seminggu ni. bawak limau lebih sket baling kat amoi tu.. kurang2 pun, dia ikut balik.. limau stok lebih buat umpan.
     
  20. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Yg bujang ok yg dah kawin camne nak explain kat kdn wei ;D :D ;D
     

Share This Page