AlHaMdUlLiLlAh...... ReZeKi BuLaN RaMaDhaN..... 2014

Discussion in 'PAPAN KENYATAAN UMUM' started by mahathir, Jul 3, 2014.

  1. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Rezeki Bulan Ramadhan.... Kerajaan Negei Selangor Beri Bonus kepada kakitangan kerajaan sebulan gaji pada 15/07/2014..........ALHAMDULLILAH........

    TERIMA KASIH KERAJAAN NEGERI SELANGOR................

    Tahniah juga kepada kakitangan kerajaan pusat dapat bonus raya RM 500 ;) ;)
     
  2. Pok Nek

    Pok Nek Bilis

    Fuyooo... sebulan gaji? Alhamdullillah... harap2 kita yg duk kt federal ni pn dpt sbulan jugak... insyaAllah.... Amin... Rm500 pn dah bsyukur...
     
  3. muds90

    muds90 bukan senang nak senang..bukan susah nak susah..

    wahh..untonglaa...harap2 federal pon sma gaya sma rupa..rezki kan
     
  4. Neuroreef

    Neuroreef Marlin

    Tahniahla cikdet...pe lagi, bayar full sume trip yg dibookingla.. ;D ;D ;D
     
  5. cdgtxx

    cdgtxx KAJANG ANGLER 1978 Staff Member

    ekekekeke........cian cik det......
     
  6. esan253

    esan253 Pelata

    alhamdulillah...lebih elok klu dikongsi bersama2 teman2, sponsor teman2 g trip ke...hehehe.. ;D :D ;D :D
     
  7. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Kerajaan selangor staff x ramai l/k 17 ribu org jerrr.... amaount bayaran pun x banyak l/k rm 32.7 million jer.....kalu kiraan kasar hasil setengah tahun... suku pun x sampai bayar bonus kitorang..... setengah tahun jer kutipan cukai di selangor l/k 1.162 biliaon.

    Federal nak buat mcm kerajaan selagor rasanya kene fikir banyak kali.... staff diorg punyer lar ramai..... bagi rm 500 ngan rm 250 kat pesara pun dah dekat 890 juta kerajaan pusat kene kuarkan......
     
  8. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Tu larrrrr tengah pikir gak niiiii.... kalau duit bonus ni boleh bayar 6 kali trip jarak niiiii :D :D :D
     
  9. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Tahniah juga kepada pesara2 kerajaan dapat rm 250
     
  10. shahzam

    shahzam mancen jgn x mancen

    untunglaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa keje ngan state.....org keje ngan federal dp 500 jek.....tuh pon ade yg x bersyukur.....siap kompare cakap.....keje ngan state lg bagus.......huhuhuuuuuuuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuuuhuuhuhuuhuhuhu......
     
  11. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Siapa tu yerrrrr ::) ::) ::)
     
  12. ewak

    ewak Arowana

    untong la org keghajaang
     
  13. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    rezeki masing-masing. syukur.. bagi yang tak dapat bonus.. syukur juga sebab ALLAH masih bagi kesihatan untuk terus beribadat. ada rezeki kat lain tu nanti
     
  14. mahathir

    mahathir 019-3779299

    Alhamdullillah.....
     
  15. shahzam

    shahzam mancen jgn x mancen

    maleh ar nak cakap sape.....karang panjang lebor plak kene syarahan ngan GM nnt.....kalo ikutkan org federal tahun lepas....bonus ade sebulan sengah kot....cume xde la dibagi sederap.....raye skit.....bukak sekolah skit....name pon diorang tukau....bukan bonus....bantuan....tp kire bonus le jugak.....tp ade yg x reti bersyukur.......kalo langsung x dapat.....haru nak raye.....
     
  16. hanok_hikang

    hanok_hikang Tenggiri

    okla tu lepas la buat duit minyak tol makan untuk balik kg..
    rm500 pon ok la tu..bila la nk dapat sebulan gji..
     
  17. cdgtxx

    cdgtxx KAJANG ANGLER 1978 Staff Member

    erkkk.....krikk krikk
     
  18. Pok Nek

    Pok Nek Bilis

    A ahhh... saper ler tu yea???
     
  19. saya keje swasta...nganga jela
     
  20. hanok_hikang

    hanok_hikang Tenggiri

    kerajaan Sarawak dan Sabah bagi adil kat kerajaan negeri dan persekutuan..untung depa...
    Kedah pon ada jugak..kot la..tp yg tau Sabah n Sarawak diorang bg sama rata..
    bukan nk kata kerajaan negeri Selangor x adil...
    senang cakap...xyah la nak berkira..rezeki tu tuhan dah tentukan..bersyukur atau tidak je...
    tu rezeki masing2...
     

Share This Page