Ajak La Isteri berkongsi Hobi

Discussion in 'Keluarga' started by sheikh faqar, Dec 24, 2010.

  1. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Mancing gan tuan aji rm100, kalu kdn pon ikut mau rm200 tu lum masuk makan minum g aisaymen takleh takleh ajak kongsi hobi ;D ;D
     
  2. itosayasuka

    itosayasuka BAHAI LA AWOKKK !!!

    hahahhahaa...abg man ni.............. :D :D :D
     
  3. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Kamu bujang senang apa tau wei ;D
     
  4. itosayasuka

    itosayasuka BAHAI LA AWOKKK !!!

    saya tau bunuh setan...... ;D...larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk lintang pukanggggg tertinggal seliparrr..........
     
  5. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Tau teori je apa guna wei ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D
     
  6. itosayasuka

    itosayasuka BAHAI LA AWOKKK !!!

    opsss............. :-X
     
  7. sheikh faqar

    sheikh faqar Marlin

    lain mcm plak bila baca statment tu... hurmmm.... 8)
     
  8. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Alamak sori tuan rumah, bro ito yg mulakan dulu saya tak salah wei ;D ;D
     
  9. sheikh faqar

    sheikh faqar Marlin

    tgh fikir mcm mna org bujang "bunuh setan" kahkahkah....

    abg man.. bila nak ajar saya casting? boring ni cuti panjang... ;D
     
  10. itosayasuka

    itosayasuka BAHAI LA AWOKKK !!!

    haaipp.......salahkan org plak....abg man yg start dulu...hahhahhaa
     
  11. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Tapi ada satu hobi tak ajak pon kdn amat suka punya ;) ;) ;)
     
  12. itosayasuka

    itosayasuka BAHAI LA AWOKKK !!!

    tgk tu....ade laa tu yg nk di start nyer tuhh.......heshhh....~ ;D ;D ;D
     
  13. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Macam tau-tau aje tapi apa pon tak tau g tang hobi tu ;D
     
  14. ras

    ras ras@pancing.net

    like
     
  15. ewak

    ewak Arowana

    dh ada isteri ke blum..kalo blum ada pi main jauh2..dilarang masuk..ha haha ;D :D :D
     
  16. Jaja Nazri

    Jaja Nazri Bilis

    Salam....sy sbg wakil wanita..... hahaha....baru gak belajar memancing....best tu..... Ank2....x jd mslh....blikan ank2 pancing srg satu..... pas tu psgkan umpan..... ajar dia org baling..... ha...pas tu jg sendr pncg msg2.....mak ayah sambil memancing sambil tengok.... ank sy baru 5 & 7 tahun.....
     
  17. ras

    ras ras@pancing.net

    fuh...terbaik...p kena jaga sbb mata kail tajam tu ;D ;D
     
  18. Jaja Nazri

    Jaja Nazri Bilis

    sbb tu mak ayah kna pasangkan umpan....... seronok2 juga....keselamatan kna jaga...
     
  19. ras

    ras ras@pancing.net

    takut2..masa sentap ikan ker.. masa tgh lalai ker ;D ;D

    ni mmg betol ;D ;D
     
  20. Jaja Nazri

    Jaja Nazri Bilis

    haha...memang ajaib la lau mak ayah nyer pancing waktu yg sama kna sentap ikan......hehehe......
    pepe pun ank diutamakan....... lau hilang ikan leh mancing lagi....hilang anak maner nak cr ganti....
     

Share This Page