Ajak La Isteri berkongsi Hobi

Discussion in 'Keluarga' started by sheikh faqar, Dec 24, 2010.

  1. ras

    ras ras@pancing.net

    senang le sikit..kekekekeke
     
  2. mrsyuko

    mrsyuko "TU DIA DOK ADA"

    Langkah pertama ...kena bagi KDN baca thread ni dulu...hehe ;D ;D
     
  3. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    kita ni ramai yang KDN satu kepala. jadi apa salahnya kita adakan satu hari di mana bagi peluang mereka memancing dan kita jadi assistant mereka. macam menarik je nih,, cari port yang selamat terutama jika ada anak2 kecil... ;D
     
  4. LIKE... ;D
     
  5. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    wahhh bestlahhh topik ni tuan SF ;D ;D ;D.. dulu KDN teman ni suka ngikut teman gi mancen tp sekarang dah kurang sikit bila tugasan harian sedikit sebanyak setakat ini membelengu masa utk bersama saya memancing ;D ;D ;D mungkin saya kena mengaturkan semula jadual riadah utk bersama keluarga memancing seperti dulu, Insya Allah hehehehe ;D ;D ;D
     
  6. aroi

    aroi Marlin

    ;D ;D ;D.... sekali terbalik dahhhhh....
     
  7. jebon

    jebon Marlin

    bertuah tuan2 sekelian :'( :'(
     
  8. pasal plak sedih pagi2 nie tuan jebon??? ;D ;D ;D
     
  9. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    iyelahh tuan jebon, naperr ye sedehh2 pepagi ni ::) ::) ::)
     
  10. ammarshaiful

    ammarshaiful Siakap

    hehe..KDN saya pun minat gak mancing, tp mancing puyu je... ;D jadilaaaa.....
     
  11. ewak

    ewak Arowana

    rasanya kdn takde masalah berkongsi hobi korang....
    tapi...
    adakah korang jgak berkongsi hobi kdn..??? ;) :D
     
  12. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    cunnn jugak tu,mau juga dia mancen tuan hehehehe ;D ;D ;D
     
  13. eeerrrrr....eeeerrrrr...... ;D ;D ;D
     
  14. ewak

    ewak Arowana

    kena adil kan..kan he heheh ;D ;D
     
  15. tengasmerah

    tengasmerah Arowana

    hehehehe.. terbaekkkkkk ;D ;D ;D
     
  16. errrr.....kdn teman suka shopping...
    kalau kongsi hobi dgn dia 2 bln gaji pun x cukup :'( :'( :'(
     
  17. sheikh faqar

    sheikh faqar Marlin

    sebab tu ler kena ajak isteri berkongsi hobi... bukan ajak/suruh dia ikut hobi kita je.. kongsi gak hobi dia skali.. di ulangi hobi... tp biasanya la kan hobi orang pompuan ni kan.... kan.... selain suka buat collection (nk wat cam ner.. dah naluri dia, tu pun kalau laki mampu ;D ) diorang juga suka... berleter... heheheheheeeeeee..... ;D ;D ;D ;D
     
  18. HEHEHEHEHEHE..... ;D ;D ;D
     
  19. sheikh faqar

    sheikh faqar Marlin

    terutamanya bila kita boleh mancing berjam2... dia ajak teman gi soping... kita jawab... 'abg letih la... gi sorg boleh?' hehehe.... padan muka kita... ;D ;D
     
  20. ammarshaiful

    ammarshaiful Siakap

    hehehe..rasanya cukup kot kalau kita & KDN dapat saling memahami dan bertolak ansur dengan hobi masing2...
     

Share This Page