ACARA SUKAN TAHUNAN PNET.

Discussion in 'P.NET {SUKAN & REKREASI} ---> Bukan Sekadar Memanc' started by klang gate, Apr 7, 2010.

  1. teja

    teja Marlin

    hahaha IB nak start khutbah kat korang sat lagi...
     
  2. Bondiana

    Bondiana ....Org Offshore....

    hahahaha...aku sokong....kitta main Winning Eleven......
     
  3. wawi

    wawi Marlin

    main toi la...xpun buat sukaneka tahunan ka...lari dalam guni,tarik upih pinang... ;D
     
  4. ikanbilis

    ikanbilis Guest

    nk main bwak bola ping pong lam sudu
    musti kiut lau a. KG yg lariiii.hee ::) :p
     
  5. selayanggroup

    selayanggroup Marlin

    KG yg bijaksana akan melaksana agenda sukan tahunan p.net .....
     
  6. klang gate

    klang gate Pengail Veteran

    kita akan buat kan jadual dalam masa 12bulan akan terbahagi 4 acara sukan yg akan dilaku kan nanti.
     
  7. klang gate

    klang gate Pengail Veteran

    kalau boleh dari sebelah selatan tu adakan ajk sukan sekali leh juga. jebat johor mana ye.
     
  8. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    IB... kita jadi partner. main sukan guli. ok tak ?
     
  9. ikanbilis

    ikanbilis Guest

    mulih.mulih..eden ok jerk..hee..
    lama sunguh tk main guli yerk
    lau dpt gasing ker...hokier gak..heee
     
  10. chukly

    chukly Marlin

    Tengah tunggu acara futsal lak :p :p
     
  11. Special Towel

    Special Towel SAYA MEMBELI BARANG SECARA BORONG

  12. ikanbilis

    ikanbilis Guest

    apa da ini topik? berhabuk jadik nyer..huhu
     
  13. Special Towel

    Special Towel SAYA MEMBELI BARANG SECARA BORONG

    perancangan terlalu banyak.........
    yang memberi cadangan pun terlalu banyak.......
    masalahnya yang buka topik pun hanya memberi cadangan dan pandangan...
    perancangan hanya cadangan...
    kalau betul nk buat........
    buat satu2 dulu...
    dh beres buat lg satu........
    kalau satu2 saya rasa 1 thn kita dh bleh buat banyak program......
    lepas 1 tahun kita buat......... baru bleh buat jadual untuk 1 tahun sebagai acara wajib
     
  14. klang gate

    klang gate Pengail Veteran

    setakat ini game bowling sudah dua tahun berjalan...
    dgn baik nya....dan tahun ini game yg baru pun bermula,
    bagitu juga dgn badminton sekarang ini dah pun berjalan.
    bagaimana dgn paintball dah jalan ke belum.
     
  15. Special Towel

    Special Towel SAYA MEMBELI BARANG SECARA BORONG

    kalau rancang dgn baik semuanya baik
     
  16. ikanbilis

    ikanbilis Guest

    apsal tadak lwan chess ka dam aji ker dart ker...
    yg simple-2 gitu..hee
     
  17. doktor_xp

    doktor_xp 013-2466299 - Naga

    tak reti main chess... IB ajarkan saya...
     
  18. ikanbilis

    ikanbilis Guest

    hm..bulih tadak hal la..
    yg pasti kena cek mek makan king yerk
    bukan cek mek kuda..heee

    (lam ati..spa la create chess ni..nmpk ngat king nih lemah..huhu)
     
  19. Rizal JJ

    Rizal JJ Mancing adalah hobi Keluarga tetap utama

    cik IB... nanti saya bawak robot masuk lam topik ni masak nanti.... ;D ;D
     
  20. ikanbilis

    ikanbilis Guest

    hehe..robot mana..kang kena paaaaaaaaang...
    adeih..
     

Share This Page