ACARA SUKAN TAHUNAN PNET.

Discussion in 'P.NET {SUKAN & REKREASI} ---> Bukan Sekadar Memanc' started by klang gate, Apr 7, 2010.

  1. klang gate

    klang gate Pengail Veteran

    ASSALAMUAILAIKUM
    Assalamuailakum semua pada ahli2 dan mod2 pnet, saya cuma memberi cadangan saja boleh tak kita sebagai warga pnet mengadakan acara sukan tahunan untok warga pnet.semoga kita dapat merapatkan lagi tali persaudaraan kita sesama muslim, sambil meramas mesra diantara satu sama lain,
    sekarang ini kita cuma berkenalan di dalam forum sahaja,dan ada diantara ahli2 pet tidak pernah bertemu dan berkenalan lebih dekat lagi,kebanyakan
    ahli cuma berkenalan dalam forum sahaja.sekiranya kita dapat adakan acara sukan tahunan ini dapat lah kita semua bertemu dan berbual lebih dekat lagi.
     
  2. doe

    doe seremban-kajang

    sukan memancing...sukan yg digemari oleh sume ahlul pnet... ;D ;D
     
  3. klang gate

    klang gate Pengail Veteran

    mancing adalah hobi,tak lah mancing saja, sesekali kita kena bersuka juga.
     
  4. doe

    doe seremban-kajang

    ermmm..bwat family day jerk la..pas2 bwat sukaneka...haaa..
     
  5. namia_05

    namia_05 bangun mancing,tido mancing.013-6677199

    bernas gak idea KG tu..
    x kan kita nak mancing jer...
    mungkin lepas nie ada xtvt :
    -pertandingan mancing ikan/udang(4 bulan sekali ker)
    -pertandingan boling (setengah thn sekali)
    -pertandingan snker(1 thn sekali)
    -painball(1 thn sekali)
    -ulang tahn(1 thn sekali)
    -bercandat ker
    -futsal
    -badminton ker..
    -dll.....

    aper yg penting duit kena kaci collect dulu seblom bt xtvt..


    disamping xtvt tu kita blh bt bot sell..
    untuk tambah wang p.net nie..
     
  6. brader yon

    brader yon fishing is great....till my wife is calling....

    sokong.....buat kat utara ;D ;D ;D
     
  7. doe

    doe seremban-kajang

    stuju...
     
  8. namia_05

    namia_05 bangun mancing,tido mancing.013-6677199

    xtvt nie x kesah bt kat maner pon..
    yg penting tujuan xtvt tu tercapai...
     
  9. klang gate

    klang gate Pengail Veteran

    terima kasih kerana memberi sokongan, kita sama berbincang dulu, apa jenis sukan yang patut kita adakan.
     
  10. selayanggroup

    selayanggroup Marlin

    Salam Semua ....

    SG menyokong cadangan K_G untuk buat acara sukan tahunan p.net .... Sebaiknya kita akan buat dua ketegori Outdoor dan Indoor game ...
    Cnth indoor game :
    Bowling
    Badminton
    catur
    Dam
    Snuker
    Futsal
    Dlln.

    Outdoor Game :
    Bola
    Sepaktakraw
    Bola Tampar
    Bola Jaring
    Dlln

    bagi kedua dua ketegori ni SG mencadangkan acara ini dibuat berperingkat dalam turutan setiap tahun.
    Apa yang penting komitment Tuan tuan dalam menjayakan program ini. Tanpa Tuan2 program ini tidak akan berjaya.
    Sukan ini bukanlah untuk Zon Tengah sahaja malah ahli p.net di Malaysia pun boleh join sukan ini. Jika disetiap zon mempunyai ahli yang ramai pihak K_G mungkin akan melantik ketua bagi setiap zon meng 'handle' perkara ini ...

    Setiap sukan ni mestilah terbuka kepada semua ahli yang boleh main atau tk ..... masing2 ada kelebihan sendiri maka saya rasa tak mustahil sukan p.net boleh menjadi acara tahunan.
     
  11. snakehead pilihanku.

    snakehead pilihanku. msg je 0123136952.

    salam.
    geliga otak tuan SG.
    baguih tu.
    kalau bole buat futsal ke.
    bole den sepak bola.
    (bkn reti pon sepak.tgkp boleh la.)
    ngehh... ;) :D ;D
     
  12. brader yon

    brader yon fishing is great....till my wife is calling....

    untuk acara outdoor tu saya rasa lebih baik kita buat kat tepi pantai......baru ngam ;D
     
  13. selayanggroup

    selayanggroup Marlin

    Tempat akan diputuskan nanti .... semestinya yang terbaik untuk anda ...
     
  14. klang gate

    klang gate Pengail Veteran

    nanti kita akan usulkan perkara ini kepada mud2 dulu.
    dan sekira nya mendapat kan kelulusan nanti baru kita keluarkan jadual nya.
     
  15. Bondiana

    Bondiana ....Org Offshore....

    Opsss...satu acara lagi...indoor punya...main PS amacam? hahahahaha
     
  16. adzhar

    adzhar ## Taman Keramat / Setiawangsa / Sg Petani ##

    Hahahaha,...Bond hang buat lawak plak ptg2 nie....

    Tapi kalau betul pun OK gak ;D ;D ;D ;D
     
  17. achik DK

    achik DK bola...mengai...drift...

    buleh celen bola.. hehe
     
  18. adzhar

    adzhar ## Taman Keramat / Setiawangsa / Sg Petani ##

    Itu sudah mesti ;D ;D ;D ;D
     
  19. airpool

    airpool Tenggiri

    Ni konpem tempat pertama si Bundi ni sbb hari2 main atas kapal...dah xde benda lain nak main...hehehe
     
  20. achik DK

    achik DK bola...mengai...drift...

    musti reramai expert gila la nih...
     

Share This Page